fredag 26. oktober 2007

Takk for sist!

Tusen takk for igår! Dere var en artig gjeng å jobbe med. Vi håper dere lærte noe - selv om det ble litt trangt med tid. Vi håper også at dere går inn i bloggene deres og prøver dere fram allerede denne helga. Det er farlig å vente for lenge..... Spør hverandre - eller oss - om det er noe dere ikke får til. Blant annet kan dere legge inn pekere til vår blogg og til de andre kursdeltakernes blogger i margmenyen deres. (Det gjør dere ved å gå inn under "Utforming".)

Vi har ikke fått alle bloggadressene deres ennå, men vi regner med å få dem i løpet av helga..! Vi legger dem ut i høyremargen her etter hvert.

Ellers må dere følge med i bloggen, for om få dager kommer en liten oversikt over småoppgavene dere skal gjøre innen neste samling.

3 kommentarer:

Liv Marie Schou sa...

Hei og takk for sist. Jeg ryddet opp på hotmailen min og klarte å slette din adresse, Hildegunn. Du etterlyste min blogadresse, det er livmarieschou.blogspot.com Håper det er greit jeg legger den her. Logget meg inn med livmarieschou@hotmail.com Det er en til som heter Liv på gruppa? Jeg er ikke fra Røyken, jeg er fra St. Hallvard, Lier. Så da er vi altså to Liv'er. Hilsen Liv

Marita sa...

Hei! Når kommer oppgaven? Jeg har allerede tenkt ut en oppgave om SMS, lyrikk og ufullstendige setninger som jeg skal gjøre i morgen. Håper oppgaven blir noe om det! Ellers er bloggen min her:
lektoraksnes.blogspot.com
Hilsen Marita

Ingrid på St.Hallvard sa...

Hei
Blogspotadresse fra Ingrid Hauge:

ingridsthallvard.blogspot.com